måndag 7 mars 2011

Mår bra men ska må bättre!

Hej Hej alla bloggläsare! Nu är jag på benen igen och går all in och hoppas på att må bättre. Var på affären idag och hittade denna tidning, med lite tips och trix för en sundare vardag. Hade egentligen tänkt att köpa Amelia träning men den hade de inte på Sallerups Lågpris haha.. konstigt :P Men men får väl ta mig till stan senare och inhandla den.
 

Igår åkte jag och Andrée till Stadium Outlet på Center Syd för att jag ville "fynda" ett set till med tr'ningskläder. Vilket jag också gjorde, för under halva priset! Det blev Nike grejor igen eftersom jag är såå insnöad på att ha det =) Linne är lila, med blåa detaljer och har en inbyggd träningsbh så det är skönt, sen blev det också ett par svarta trekvarts byxor också av märket Nike! Snygga va?????
Så idag blir träning för mig igen, måste komma igång nu efter maginfluensan, annars kanske det aldrig blir av haha! Step kanske?? Camilla är du sugen???

Ha en fortsatt trevlig dag och glöm inte kommentera!
//Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar