fredag 4 mars 2011

Här e jag....träningsklädd!

Här är jag (Annelie) i mina nya fina träningskläder!
Som ni kanske vet så har jag legat i maginfluensa..jag menar vad gör man inte för att komma i form haha. Men nu är jag på bättringsvägen och förhoppningsvis så kan man kanske göra ett pass nu i helgen. Innan jag blev sjuk så var jag i tisdags på TRE pass... ja ni läste rätt. Började med EASYLINE det var ett styrketräningspass på en halvtimme.. var faktiskt riktigt roligt och man blev riktigt pepp. Efter det så blev det ett CORE pass, dvs man tränar endast mage och rygg i en halvtimme.. sjuuuukt jobbigt. Kvällen slutade med mitt första ZUMBA pass.. riktigt roligt, men man behöver nog gå ett par gånger för att kunna lära sig steg och koordinera armar och ben samtidigt haha.. Man kan ju säga som så att jag märkte verkligen av mina två vänter fötter haha..

SES! GLÖM INTE KOMMENTERA!
//Annelie

1 kommentar:

  1. Core är bäst! Går på det minst 2 gånger i veckan :D
    Dock tränar vi bål och rumpa också på vår core. HAHA!
    My but is going to be fit for fight!

    SvaraRadera