onsdag 2 mars 2011

Im riding solo

Efter att den oefterlängtade träningsvärken har lagt sig var det dags för ännu ett pass, jag och Annelie bestämmde oss igår kväll för att träffas och gymma idag men då bestämmde Annelie sig för att ta en liten "genväg" mot en slimmad kroppshydda=Maginfluensa.. Krya på dig! var där själv för några veckor sen..
Ner och körde ett pass med brossan efter skolan och jag tycker fortfarande(efter 2 ggr) att det är otroligt skoj, nu när man förstår mer hur maskinerna funkar.Brossan sa : Men Camilla det sitter ju intstruktioner på varje maskin. Men jag tycker det känns bättre när man blir visad av någon som kan, så man inte gör fel. Inte för jag förstår hur fel man kan göra. Men just in case.

Blir gym i morgon oxå för min del, direkt efter jobb. Ska lägga in mer bra träningsmusik i min Ipod, för jag diggar inte musiken som spelades därnere. Ganska skoj när man går av sin träningsmaskin, drar ut hörluren och inser att man agerat extra som hälsostudions surroundsystem, och då man kanske inser varför människor kollat liiiite annorlunda på en...Jag trodde ju dom beundrade mina muskler;)

Ha en underbar kväll
//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar