lördag 26 februari 2011

Björnen sover!

Ohoj alla läsare!
Nu har jag (Annelie) vatt och gjort mitt första pass! Det var biceps, triceps, mage , rygg och allt det där ni vet... kan inte vad alla muskelgrupper heter och jag är skeptisk till att alla finns på min kropp haha.  Oboy att björnen sover inom mig haha. Eftersom jag inte har varit på ett gym i den bemärkelsen på ca 8 år så fanns det inte direkt muskelmassa. Jag tog med mig min kusin till gymmet för en genomgång och shiiit hon e stark! Camilla shappa först men sen dök hon minsann upp på magmaskinen =) Trodde inte att jag skulle se Sjöholm där idag!

Nästa vecka drar det igång ordentligt, vill säga om jag kommer upp ur sängen imorgon haha! Med nya kläder och nya skor så rockade jag gymmet idag! Lovar att från och med nästa vecka så kommer det att komma bilder!

CIAO!
Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar